به گزارش آوای اقتصاد و به نقل از سلام نو، استفاده هوشمندانه از طنز در آگهیهای بازرگانی میتواند میزان فروش محصولات را افزایش دهد. شرکت خودروسازی BMW نیز به خوبی از این ترفند برای آگهی جدید خود در ایام تعطیلات سال نوی میلادی استفاده کرده است.
به گزارش آوای اقتصاد و به نقل از سلام نو، استفاده هوشمندانه از طنز در آگهیهای بازرگانی میتواند میزان فروش محصولات را افزایش دهد. شرکت خودروسازی BMW نیز به خوبی از این ترفند برای آگهی جدید خود در ایام تعطیلات سال نوی میلادی استفاده کرده است.
شرکت دانش پیام بامداد، به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه اطلاع رسانی و مطبوعات کشور، از سال 1376 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با بیش از 25 سال تجربه حرفهای، با بهره مندی از قریب به 60 پرسنل متخصص و دارا بودن گسترده ترین شبکه نمایندگی در کشور، تاکنون به عنوان شرکت پیشرو در پوشش دهی اخبار در سراسر ایران به فعالیت خود ادامه داده است