افتتاح بزرگترین مرکز پاسخگویی و چند زبانه فوریت‌های ۱۱۰ در تهران

به گزارش آوای اقتصاد و به نقل از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در حاشیه مراسم توسعه و افتتاح مرکز پاسخگویی ۱۱۰ در تهران گفت: امروز یکی از بزرگترین مراکز پاسخگویی انتظامی در کشور افتتاح شد. از زمان افتتاح سامانه ۱۱۰ نیاز به توسعه ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ حدود ۵۴ میلیون تماس با ۱۱۰ در کشور برقرار شد، گفت: از این تعداد ۲۲ میلیون تماس منجر به عملیات داشتیم. تهران بزرگ نیز ۱۴ میلیون از ۵۴ میلیون تماس را به خود اختصاص داده و ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تماس نیز در تهران بزرگ منجر به عملیات شده است که بیشترین تعداد را در کشور به خود اختصاص داده است.

رادان با قدردانی از زحمات سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سابق تهران بزرگ و سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: این مرکز قابلیت چند زبانه را داراست و اپراتورها می‌توانند با زبان‌های انکلیسی، عربی و اسپانیایی نیز به تماس‌گیرندگان پاسخ دهند.

به گفته رادان، ۳۶۰ نفر در سه شیفت کاری خدمات را انجام می‌دهند. همچنین مرکزی برای تجزیه و تحلیل داده‌ها ایجاد شده است.

وی درباره تجمیع شماره‌ها و ارتباط اورژانس، هلال احمر و … با پلیس گفت: با هلال احمر و اورژانس و آتش‌نشانی هماهنگ است؛ ما به آنها موارد را اطلاع می‌دهیم و آنها هم در مواردی به ما منتقل می‌کنند. البته به دنبال طراحی سامانه واحد و یکپارچه هستیم.

در این مراسم، رییس پلیس پایتخت، استاندار تهران، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و … نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/+