ارزش فروش محصولات شیران طی مدت مذکور با ۱۶.۹۹۲ میلیارد ریال رشد نسبت به دوره ۶ ماهه سال مالی گذشته رشد ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد. حجم فروش انواع محصولات نیز طی دوره مذکور با رشد ۳۲ درصدی نسبت به مدت ۶ ماهه سال مالی گذشته به رقم قابل‌توجه ۱۱۶.۴۷۲ تن رسیده است.

رشد فروش محصولات طی ۶ ماهه اول سال مالی جاری نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته ماحصل تنوع‌بخشی به روش‌های فروش محصولات  و نیز تمرکز بر توسعه  بازارهای هدف در حوزه فروش داخلی و صادراتی بوده است که ادامه همین روند نویددهنده ارتقاء مستمر ارزش فروش محصولات و درآمدهای سال مالی جاری خواهد بود.