به گزارش آوای اقتصاد; شرکت چینی نیو، تولیدکننده خودروهای برقی، اعلام کرد که زیان سهماهه دوم سال مالی ۲۰۲۴ خود را با ۱۶.۷ درصد کاهش به ۵.۰۵ میلیارد یوان کاهش داده است. فروش وسایل نقلیه این شرکت در دوره منتهی به ۲۰ ژوئن ۲۰۲۴، بیش از دو برابر افزایش یافته و به ۱۵.۷ میلیارد یوان رسید. حاشیه سود فروش خودرو نیز به ۱۲.۲ درصد افزایش یافته که نسبت به ۶.۲ درصد در دوره مشابه سال گذشته، بهبود قابل توجهی را نشان میدهد. درآمد ناشی از سایر فروشها به ۱.۸ میلیارد یوان رسید که معادل ۱۱.۳ درصد افزایش نسبت به سال گذشته است.
شرکت نیو پیشبینی کرده است که در سهماهه سوم سال جاری، بین ۶۱ هزار تا ۶۳ هزار خودرو تحویل دهد، که نشاندهنده رشد ۱۰ تا ۱۳.۷ درصدی نسبت به دوره مشابه سال ۲۰۲۳ است. گزارش بیزینس حاکی از آن است که درآمد پیشبینیشده برای این دوره بین ۱۹.۱ میلیارد تا ۱۹.۷ میلیارد یوان خواهد بود، که معادل ۰.۲ تا ۳.۲ درصد افزایش نسبت به سال گذشته خواهد داشت.