به گزارش آوای اقتصاد; روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام کرد: به منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران و پیشگیری از مشکلات احتمالی، دفاتر خدمات مسافرتی صادرکننده بلیت—چه بهصورت حضوری، تلفنی و چه اینترنتی—باید ایمیل و شمارهتلفن ثابت یا همراه مسافر را در مبدا و مقصد درج کنند.
در این اطلاعیه از مسافران خواسته شده است که هنگام تهیه بلیت، از درج شماره تلفن خود اطمینان حاصل کنند. این اقدام برای اطلاعرسانی مناسب به مسافران هما ضروری است و در صورت عدم رعایت این رویه، دفتر یا شرکت خدمات مسافرت هوایی موظف به پاسخگویی و جلب رضایت مسافر خواهد بود.