به گزارش آوای اقتصاد; سعیده فهیمی، مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق یزد، در نشست هماندیشی رابطین روابط عمومی این شرکت، به اهمیت اطلاعرسانی در مدیریت بحران ناترازی انرژی و بار اشاره کرد و گفت: «اطلاعرسانی صحیح و به موقع در این زمینه از اهمیت ویژهای برخوردار است. جدول مدیریت اضطراری بار به صورت روزانه در گروههای مجازی شهرستانها منتشر میشود و همچنین، محتوای تولیدی در فضای مجازی، رصد رسانهها و پاسخگویی سریع به مشکلات مردمی از جمله اقداماتی است که رابطین روابط عمومی بهطور مستمر با روابط عمومی همکاری میکنند.»
فهمی در ادامه افزود: «اطلاعرسانی به موقع و شفاف در مواقع اضطراری به کاهش مشکلات و نگرانیهای مردم کمک میکند و در این راستا، همواره تلاش شده است تا از تمامی ظرفیتهای موجود برای اطلاعرسانی بهرهبرداری شود.»
شایان ذکر است که پیش از برگزاری این نشست، کارگاههای آموزشی مختلفی با موضوعات مختلف مانند «ارتباط موثر با رسانهها»، «خبرنویسی در فضای مجازی»، «عکس خبری با موبایل» و «اصول تشریفات» برگزار شده است. این کارگاهها به منظور توانمندسازی رابطین روابط عمومی و ارتقای مهارتهای ارتباطی آنان برگزار گردید.
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق یزد همچنین در حاشیه این نشست، به ارزیابی ماهانه اخبار و تصاویر ارسالی توسط رابطین اشاره کرد و گفت: «علاوه بر بخش خبری، محتوای اطلاعرسانی در فضای مجازی، تبلیغات محیطی و همکاریهای موثر رابطین در پیک تابستان نیز مورد ارزیابی قرار میگیرد و رابطین برتر در این زمینه مشخص و تقدیر میشوند.»