بازدید مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرکز ارتباط با مشتریان
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به همراه جمعی از مدیران بانک، روز دوشنبه ۱۰ دی ماه از مرکز ارتباط با مشتریان بازدید کرده و در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفتند.

بازدید مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرکز ارتباط با مشتریان

به گزارش آوای اقتصاد، غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در بازدید خود از مرکز ارتباط با مشتریان بانک بر لزوم استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی در فرآیندهای پاسخگویی به مشتریان تأکید کرد. وی گفت: «باید از تمام ابزارها برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن بهره‌برداری شود و در این زمینه چت‌بات‌ها و فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند نقش مؤثری ایفا کنند.»

فتحعلی همچنین بیان کرد: «ضروری است که صف انتظار مشتریان برای برقراری تماس با کارشناسان مرکز ارتباط کاهش یابد تا رضایت مشتریان افزایش یابد.»

وی افزود: «بانک در حال حاضر ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار مشتری دارد و تا پایان آذرماه بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است که موجب کسب رتبه نخست کشور در این زمینه شده است. با توجه به این عملکرد، ضروری است تدابیری اتخاذ شود تا پاسخگویی به مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام پذیرد.»

منبع خبر : سید محمد جواد عرفانفر

انتهای پیام/+