شریک شما برای موفقیت در دنیای دیجیتال

داناپرداز: شریک شما برای موفقیت در دنیای دیجیتال

عصر، عصر دیجیتال است. این جمله‎ای است که همه جا آن را می‎شنویم. برخی به اهمیت آن پی برده‎اند و در رویکردهای سازمانی خود آن را اعمال می‎کنند و برخی همچنان از روش‎های سنتی بهره می‌برند و اعتقادی به اهمیت تغییر درخواست مشتریان ندارند.

کسب و کاری موفق است که در دنیای دیجیتال بتواند از تکنولوژی و نرم افزارهای روز در راستای خدمات رسانی بهتر به مشتریان خود بهره گیرد. مشتری محور شدن کسب و کارها ایجاب می‎کند تا شما خواسته و نیاز آن‎ها را اولویت قرار دهید و برای برآورده کردن آن تمام تلاشتان را بکنید. از مدیریت ارتباط با مشتریان و پاسخ دادن به سوالاتشان گرفته تا مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و زیرساخت‎های شبکه همگی کسب و کارها را به سمت بهبود فرآیندهای درون سازمان و گردش کار می‎کنند.

دانا پرداز راهکاری همه جانبه برای کسب و کارهایی است که می‎خواهند بخشی یا تمام فعالیت‎های خود را با به‎روش‎ها و راهکارهای نوین نرم افزاری بهبود بخشند و در این بازار رقابتی رشد کنند. فرقی ندارد شرکت تازه تاسیس و کوچکی باشید یا یک سازمان بزرگ با کارمندان زیاد و مشتریان فراوان، راهکارها و نرم افزارهای ارائه شده توسط شرکت داناپرداز به شما کمک می‎کند با توجه به نیاز خود، راهکار مناسب و نرم افزار موثر برای شما را انتخاب و در کسب و کار خود پیاده سازی کنید.

راهکارهای شرکت داناپرداز برای کسب و کارها

داناپرداز با بیش از ۲۰۰۰ مشتری از سراسر کشور سعی دارد راهکارها و نرم افزارهایی را به سازمان و شرکت‎‎ها ارائه دهد که متناسب با نیاز کسب و کارهای ایرانی است. متخصصان داناپرداز با توجه به نیاز بازار، الگوی رفتاری افراد در خرید و نیازهای آن‎ها، نرم افزارهایی را به شما ارائه می‎دهد که بتوانید نیاز کسب و کار یا خدمات فناوری اطلاعات خود را برطرف کنید. گردش کار بهتر در میان شرکت و سازمان شما، یعنی رابطه بهتر با مشتریان و فروش و درآمد بیشتر.

داناپرداز دو راهکار عمده به شرکت‎ها ارائه می‎دهد: نرم افزارهایی برای مدیریت کسب و کارها و نرم افزارهایی برای مدیریت فناوری اطلاعات.

نرم افزارهای مدیریت کسب و کار داناپرداز

داناپرداز محصولاتی را برای مدیریت بخش‎های مختلف کسب و کار در اختیار سازمان‎ها قرار می‎دهد تا بتوانند از راهکارها و روش‎های آن استفاده کنند و فرآیندهای کسب و کار خود را بهبود ببخشند. چهار محصول داناپرداز برای مدیریت کسب و کار به شرح زیر است:

نرم افزار CRM دانا

نرم افزار CRM دانا

نرم افزار CRM دانا راهکاری موثر در مدیریت ارتباط با مشتریان و بهبود فرآیندهای داخلی سازمان شماست. اتوماسیون فروش، بازاریابی و خدمات پشتیبانی به شما کمک می‎کند کارها را با دقت و کیفیت بیشتری انجام دهید و به جای تمرکز روی کارهای تکراری، روی ارتباط موثر با مشتریان تمرکز کنید که در نهایت گردش کار آسان، سریع و باکیفیت‎تر می‎شود و مشتریان نیز تجربه بهتری در ارتباط با برند و محصولات شما دریافت می‎کنند. CRM دانا یک نرم افزار مدرن و کاربردی برای صاحبان و مدیران کسب و کارهاست که باعث افزایش فروش و وفاداری مشتریان می‎شود. برای تجربه روند کاری راحت و مشتریان راضی‎تر نرم افزار CRM دانا را امتحان کنید.

نرم افزار Help Desk  دانا دسک

تیم پشتیبانی شما باید بتواند نیاز، سوالات و مشکلات مشتریان را به درستی بشناسد و پاسخگوی آن‎ها باشد. این سوالات ممکن است بسیار زیاد و پاسخ‌دهی به موقع به آن‎ها غیر ممکن باشد و حتی احتمال پاسخ‎های نامناسب هم وجود دارد. نرم افزار دانا دسک یک ابزار کاربردی Help Desk است که به تیم پشتیبانی کمک می‎کند بهتر مدیریت ارتباط با مشتریان را انجام دهند. با سرعت و دقت بالاتر سوالاتی که مشتریان از کانال‎های مختلف ارسال می‎کنند را پاسخ می‎دهند. در این مسیر از قابلیت‎های مختلف و ماژول تیکتینک دانا دسک استفاده می‎کنید و می‎توانید ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کنید و وفاداری مشتریان را هم افزایش دهید.

نرم افزار دستیار مشاور املاک دانا

دنیا، دنیای تکنولوژی و دیجیتال است و دیگر دفاتر کاغذی و فایل‎های ساده اکسل پاسخگوی نیاز آژانس‎ها و بنگاه‎های املاک نیست. مشتریان باید در سریع‎ترین زمان ممکن نیاز ملکی خود را برطرف کنند؛ می‎خواهند ملک مورد نظرشان به‌ ایشان پیشنهاد شود؛ می‌خواهند مشاورین املاک همیشه پاسخگوی آن‎ها باشد؛ قرار ملاقات، بازدید یا تماسی را از دست ندهند و خلاصه ارتباط میان مشاورین املاک و مشتریان به بهترین و راحت‎ترین شکل باشد. نرم افزار مشاور املاک دانا به مشاورین املاک کمک می‎کند تا با به‌روش‌ها فایل‌های ملکی را مدیریت کنند‌. ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کنند و معاملات را ساده اما حرفه‌ای به سرانجام برسانند.

 

 نرم افزار مشاور املاک

نرم افزار چت آنلاین دانا

با نصب نرم افزار چت آنلاین دانا روی وب سایت و فروشگاه آنلاین، کسب و کارهای مختلف می‎توانند ارتباط خود را با مشتریان تقویت کنند. هر سوالی مشتری داشته باشد می‌تواند با این چت آنلاین از شما بپرسد و پاسخ‎ها اتوماسیون باشند و در کمترین زمان، بهترین پاسخ را دریافت کنند. در این صورت بازدیدکنندگان سایت خود را وارد چرخه فروش می‎کنید و آن‎ها را در تعامل با کسب و کار خود نگه می‌دارید.

نرم افزارهای مدیریت فناوری اطلاعات داناپرداز

در کنار راهکارهایی برای کسب و کار سازمان‌ها، داناپرداز نرم افزارهایی را طراحی و به بازار عرضه کرده که به آن‎ها این امکان را می‎دهد خدمات IT خود را بهتر و بهینه‌تر مدیریت کنند. سه راهکار داناپرداز به شرح زیر هستند:

نرم افزار ITSM دانا پرو

سازمان‎هایی که قصد دارند خدمات فناوری خود را با راهکارهای به‎روز و به‎روش‌ها مدیریت کنند و از بسیاری رخدادها جلوگیری کنند، نرم افزار ITSM دانا پرو گزینه مناسبی برای آن‎هاست. دانا پرو به این کسب و کارها کمک می‌کند تا فرآیندهای صحیح و به‌روش‌های ITIL را در سازمان پیاده کنند. شما برای رسیدن به اهداف کلان خود در سازمان باید بتوانید خدمات IT سازمان را با این اهداف همسو کنید؛ پس دانا پرو به شما این امکان را می‌دهد تا دارایی‌ها، رخدادها، تغییرات، مشکلات، سطح خدمات و پیکربندی را بهتر مدیریت کنید و با اتوماسیون بسیاری فرآیند کار تیم IT شما را تسهیل و تسریع می‌بخشد و از بسیاری از خرابکاری‌ها جلوگیری می‌شود.

نرم افزار مانیتورینگ شبکه بینا

هر آن‎چه که در شبکه و زیرساخت فناوری اطلاعات سازمان شما حساس هستند و نیز به مانیتورینگ و نظارت کامل دارند با خیال راحت می‎توانید به نرم افزار مانیتورینگ شبکه بینا بسپارید. شرکت داناپرداز تمام ابزارهای لازم برای نظارت ۲۴ ساعته شبکه و دیتاسنتر را به صورت یکپارچه در اختیار سازمان‌ها قرار داده تا بتوانند در اولین فرصت از اختلالات آگاه شوند و مسئولان در اولین فرصت جلوی خرابی‌ها و نواقص بیشتر را بگیرند. از مانیتورینگ سرور و وب سایت گرفته تا تجهیزات شبکه و پایگاه داده را به نرم افزار بینا بسپارید.

نرم افزار مدیریت اکتیو دایرکتوری برنا

از دیگر راهکارهایی که داناپرداز برای مدیریت فناوری اطلاعات سازمان‎ها ارائه داده، نرم افزار مدیریت اکتیودایرکتوری است که راهکاری جامع برای مدیریت گروهی کاربران، کامپیوترهای دامین و گزارشگیری از اکتیو دایرکتوری در نظر گرفته شده. از آن جایی که ابزارهای پیش‌فرض ویندوز توانایی لازم برای مدیریت کاربران و حتی گزارش گیری را ندارند، سازمان‎ها به سراغ نرم افزار مدیریت اکتیو دایرکتوری برنا می‌آیند تا به صورت موثر کارهایی مانند اتوماسیون مدیریت AD، ارتقای سطح امنیت آن، داشبورد AD و حتی بازنشانی رمز عبور و مدیریت پورتال کاربران را انجام دهند.

سخن پایانی

شرکت داناپرداز با توجه به نیاز کسب و کارها، هر آن‎چه نیاز سازمان‎ها در مدیریت کسب و کار خود و مدیریت فناوری اطلاعات باشد را در اختیارشان قرار داده است. برای مدیریت ارتباط با مشتریان و اتوماسیون فروش و بازاریابی از نرم افزار CRM دانا استفاده کنید و اگر فقط برای پاسخگویی و تقویت عملکرد تیم پشتیبانی نرم افزاری را می‎خواهید از دانا دسک بهره ببرید. برای وب سایت خود نرم افزار چت آنلاین دانا را نصب کنید تا پاسخگویی خودکار و موثر داشته باشید. اگر مشاور املاکی حرفه‌ای هستید، از نرم افزار دستیار مشاور املاک دانا استفاده کنید تا گردش کار راحت‎تری داشته باشید. اگر هم در بخش IT سازمان به مدیریت اکتیو دایرکتوری یا مانیتورینگ شبکه و پیاده سازی به‎روش‎های ITIL نیاز داشتید، نرم افزارهای برنا، بینا و دانا پرو را در سازمان خود پیاده سازی کنید.

داناپرداز راهکاری همه‌جانبه برای شرکت‌های کوچک و بزرگی است که می‌خواهند کار خود را ارتقا دهند و در دنیای دیجیتال سربلند بیرون بیایند.

انتهای پیام/+