داناپرداز: شریک شما برای موفقیت در دنیای دیجیتال
عصر، عصر دیجیتال است. این جملهای است که همه جا آن را میشنویم. برخی به اهمیت آن پی بردهاند و در رویکردهای سازمانی خود آن را اعمال میکنند و برخی همچنان از روشهای سنتی بهره میبرند و اعتقادی به اهمیت تغییر درخواست مشتریان ندارند.
کسب و کاری موفق است که در دنیای دیجیتال بتواند از تکنولوژی و نرم افزارهای روز در راستای خدمات رسانی بهتر به مشتریان خود بهره گیرد. مشتری محور شدن کسب و کارها ایجاب میکند تا شما خواسته و نیاز آنها را اولویت قرار دهید و برای برآورده کردن آن تمام تلاشتان را بکنید. از مدیریت ارتباط با مشتریان و پاسخ دادن به سوالاتشان گرفته تا مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و زیرساختهای شبکه همگی کسب و کارها را به سمت بهبود فرآیندهای درون سازمان و گردش کار میکنند.
دانا پرداز راهکاری همه جانبه برای کسب و کارهایی است که میخواهند بخشی یا تمام فعالیتهای خود را با بهروشها و راهکارهای نوین نرم افزاری بهبود بخشند و در این بازار رقابتی رشد کنند. فرقی ندارد شرکت تازه تاسیس و کوچکی باشید یا یک سازمان بزرگ با کارمندان زیاد و مشتریان فراوان، راهکارها و نرم افزارهای ارائه شده توسط شرکت داناپرداز به شما کمک میکند با توجه به نیاز خود، راهکار مناسب و نرم افزار موثر برای شما را انتخاب و در کسب و کار خود پیاده سازی کنید.
راهکارهای شرکت داناپرداز برای کسب و کارها
داناپرداز با بیش از ۲۰۰۰ مشتری از سراسر کشور سعی دارد راهکارها و نرم افزارهایی را به سازمان و شرکتها ارائه دهد که متناسب با نیاز کسب و کارهای ایرانی است. متخصصان داناپرداز با توجه به نیاز بازار، الگوی رفتاری افراد در خرید و نیازهای آنها، نرم افزارهایی را به شما ارائه میدهد که بتوانید نیاز کسب و کار یا خدمات فناوری اطلاعات خود را برطرف کنید. گردش کار بهتر در میان شرکت و سازمان شما، یعنی رابطه بهتر با مشتریان و فروش و درآمد بیشتر.
داناپرداز دو راهکار عمده به شرکتها ارائه میدهد: نرم افزارهایی برای مدیریت کسب و کارها و نرم افزارهایی برای مدیریت فناوری اطلاعات.
نرم افزارهای مدیریت کسب و کار داناپرداز
داناپرداز محصولاتی را برای مدیریت بخشهای مختلف کسب و کار در اختیار سازمانها قرار میدهد تا بتوانند از راهکارها و روشهای آن استفاده کنند و فرآیندهای کسب و کار خود را بهبود ببخشند. چهار محصول داناپرداز برای مدیریت کسب و کار به شرح زیر است:
نرم افزار CRM دانا
نرم افزار CRM دانا راهکاری موثر در مدیریت ارتباط با مشتریان و بهبود فرآیندهای داخلی سازمان شماست. اتوماسیون فروش، بازاریابی و خدمات پشتیبانی به شما کمک میکند کارها را با دقت و کیفیت بیشتری انجام دهید و به جای تمرکز روی کارهای تکراری، روی ارتباط موثر با مشتریان تمرکز کنید که در نهایت گردش کار آسان، سریع و باکیفیتتر میشود و مشتریان نیز تجربه بهتری در ارتباط با برند و محصولات شما دریافت میکنند. CRM دانا یک نرم افزار مدرن و کاربردی برای صاحبان و مدیران کسب و کارهاست که باعث افزایش فروش و وفاداری مشتریان میشود. برای تجربه روند کاری راحت و مشتریان راضیتر نرم افزار CRM دانا را امتحان کنید.
نرم افزار Help Desk دانا دسک
تیم پشتیبانی شما باید بتواند نیاز، سوالات و مشکلات مشتریان را به درستی بشناسد و پاسخگوی آنها باشد. این سوالات ممکن است بسیار زیاد و پاسخدهی به موقع به آنها غیر ممکن باشد و حتی احتمال پاسخهای نامناسب هم وجود دارد. نرم افزار دانا دسک یک ابزار کاربردی Help Desk است که به تیم پشتیبانی کمک میکند بهتر مدیریت ارتباط با مشتریان را انجام دهند. با سرعت و دقت بالاتر سوالاتی که مشتریان از کانالهای مختلف ارسال میکنند را پاسخ میدهند. در این مسیر از قابلیتهای مختلف و ماژول تیکتینک دانا دسک استفاده میکنید و میتوانید ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کنید و وفاداری مشتریان را هم افزایش دهید.
نرم افزار دستیار مشاور املاک دانا
دنیا، دنیای تکنولوژی و دیجیتال است و دیگر دفاتر کاغذی و فایلهای ساده اکسل پاسخگوی نیاز آژانسها و بنگاههای املاک نیست. مشتریان باید در سریعترین زمان ممکن نیاز ملکی خود را برطرف کنند؛ میخواهند ملک مورد نظرشان به ایشان پیشنهاد شود؛ میخواهند مشاورین املاک همیشه پاسخگوی آنها باشد؛ قرار ملاقات، بازدید یا تماسی را از دست ندهند و خلاصه ارتباط میان مشاورین املاک و مشتریان به بهترین و راحتترین شکل باشد. نرم افزار مشاور املاک دانا به مشاورین املاک کمک میکند تا با بهروشها فایلهای ملکی را مدیریت کنند. ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کنند و معاملات را ساده اما حرفهای به سرانجام برسانند.
نرم افزار چت آنلاین دانا
با نصب نرم افزار چت آنلاین دانا روی وب سایت و فروشگاه آنلاین، کسب و کارهای مختلف میتوانند ارتباط خود را با مشتریان تقویت کنند. هر سوالی مشتری داشته باشد میتواند با این چت آنلاین از شما بپرسد و پاسخها اتوماسیون باشند و در کمترین زمان، بهترین پاسخ را دریافت کنند. در این صورت بازدیدکنندگان سایت خود را وارد چرخه فروش میکنید و آنها را در تعامل با کسب و کار خود نگه میدارید.
نرم افزارهای مدیریت فناوری اطلاعات داناپرداز
در کنار راهکارهایی برای کسب و کار سازمانها، داناپرداز نرم افزارهایی را طراحی و به بازار عرضه کرده که به آنها این امکان را میدهد خدمات IT خود را بهتر و بهینهتر مدیریت کنند. سه راهکار داناپرداز به شرح زیر هستند:
نرم افزار ITSM دانا پرو
سازمانهایی که قصد دارند خدمات فناوری خود را با راهکارهای بهروز و بهروشها مدیریت کنند و از بسیاری رخدادها جلوگیری کنند، نرم افزار ITSM دانا پرو گزینه مناسبی برای آنهاست. دانا پرو به این کسب و کارها کمک میکند تا فرآیندهای صحیح و بهروشهای ITIL را در سازمان پیاده کنند. شما برای رسیدن به اهداف کلان خود در سازمان باید بتوانید خدمات IT سازمان را با این اهداف همسو کنید؛ پس دانا پرو به شما این امکان را میدهد تا داراییها، رخدادها، تغییرات، مشکلات، سطح خدمات و پیکربندی را بهتر مدیریت کنید و با اتوماسیون بسیاری فرآیند کار تیم IT شما را تسهیل و تسریع میبخشد و از بسیاری از خرابکاریها جلوگیری میشود.
نرم افزار مانیتورینگ شبکه بینا
هر آنچه که در شبکه و زیرساخت فناوری اطلاعات سازمان شما حساس هستند و نیز به مانیتورینگ و نظارت کامل دارند با خیال راحت میتوانید به نرم افزار مانیتورینگ شبکه بینا بسپارید. شرکت داناپرداز تمام ابزارهای لازم برای نظارت ۲۴ ساعته شبکه و دیتاسنتر را به صورت یکپارچه در اختیار سازمانها قرار داده تا بتوانند در اولین فرصت از اختلالات آگاه شوند و مسئولان در اولین فرصت جلوی خرابیها و نواقص بیشتر را بگیرند. از مانیتورینگ سرور و وب سایت گرفته تا تجهیزات شبکه و پایگاه داده را به نرم افزار بینا بسپارید.
نرم افزار مدیریت اکتیو دایرکتوری برنا
از دیگر راهکارهایی که داناپرداز برای مدیریت فناوری اطلاعات سازمانها ارائه داده، نرم افزار مدیریت اکتیودایرکتوری است که راهکاری جامع برای مدیریت گروهی کاربران، کامپیوترهای دامین و گزارشگیری از اکتیو دایرکتوری در نظر گرفته شده. از آن جایی که ابزارهای پیشفرض ویندوز توانایی لازم برای مدیریت کاربران و حتی گزارش گیری را ندارند، سازمانها به سراغ نرم افزار مدیریت اکتیو دایرکتوری برنا میآیند تا به صورت موثر کارهایی مانند اتوماسیون مدیریت AD، ارتقای سطح امنیت آن، داشبورد AD و حتی بازنشانی رمز عبور و مدیریت پورتال کاربران را انجام دهند.
سخن پایانی
شرکت داناپرداز با توجه به نیاز کسب و کارها، هر آنچه نیاز سازمانها در مدیریت کسب و کار خود و مدیریت فناوری اطلاعات باشد را در اختیارشان قرار داده است. برای مدیریت ارتباط با مشتریان و اتوماسیون فروش و بازاریابی از نرم افزار CRM دانا استفاده کنید و اگر فقط برای پاسخگویی و تقویت عملکرد تیم پشتیبانی نرم افزاری را میخواهید از دانا دسک بهره ببرید. برای وب سایت خود نرم افزار چت آنلاین دانا را نصب کنید تا پاسخگویی خودکار و موثر داشته باشید. اگر مشاور املاکی حرفهای هستید، از نرم افزار دستیار مشاور املاک دانا استفاده کنید تا گردش کار راحتتری داشته باشید. اگر هم در بخش IT سازمان به مدیریت اکتیو دایرکتوری یا مانیتورینگ شبکه و پیاده سازی بهروشهای ITIL نیاز داشتید، نرم افزارهای برنا، بینا و دانا پرو را در سازمان خود پیاده سازی کنید.
داناپرداز راهکاری همهجانبه برای شرکتهای کوچک و بزرگی است که میخواهند کار خود را ارتقا دهند و در دنیای دیجیتال سربلند بیرون بیایند.