گفتگو با برند های مطرح در حوزه نقره در نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و فیروزه در مشهد؛
خرید شمش نقره یک سرمایه گذاری مطمعن برای آینده است.

برند نقره‌جات برادران هاشمیان

به گزارش آوای اقتصاد صادق هاشمیان، مدیر «برند هاشمیان سیلور»:
این برند از سال ۱۳۳۹ توسط مرحوم پدرم تاسیس شد که با همفکری برادرانم نقره آب شده را به شمش تبدیل کردیم.

برند نقره جات برادران هاشمیان توسط چهار سرمایه گذار، برادر و شریک با نام‌های سید صادق، سید محمد تقی، سید محمد رضا و سید محمد رسول هاشمیان خلق شد.

در ابتدای فعالیت عیار شمش ها ۹۹۵ بود اما به دنبال خالصی بیشتر شمش ها عیار به ۹۹۹ رسید که به وزن های ۱۰۰، ۲۰۰، ۵۰۰ و یک کیلوگرم عرضه می شود.

انتهای پیام/+