همزمان با فرارسیدن ماه محرم و در روز نخست هفته مدیریت مصرف برق، نشست آموزشی و توجیهی پویش «قرار همدلی» با حضور جمعی از روسای هیئات مذهبی و مداحان استان یزد برگزار شد.

روسای هیئات مذهبی و مداحان یزد به پویش «قرار همدلی» پیوستند.

به گزارش آوای اقتصاد

🔹در این نشست، کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ضمن تشریح وضعیت مصرف برق در روزهای گرم سال، راهکارهای مدیریت مصرف، استفاده بهینه از تجهیزات سرمایشی و روشنایی ، نکات ایمنی برق در برگزاری مراسم مذهبی را نیز بیان کردند.
🔹مداحان و ذاکربن اهل بیت با پیوستن به پویش «قرار همدلی» آمادگی خود را برای همکاری در ترویج فرهنگ مصرف بهینه برق و اطلاع‌رسانی به عزاداران و شهروندان اعلام کردند.

🔹پویش «قرار همدلی» با هدف جلب مشارکت مردمی برای حفظ پایداری شبکه برق و تأمین برق مطمئن با انتخاب دمای محیط با تنظیم عدد ۲۵ درجه سانتیگراد روی سیستم های سرمایشی انجام شده است.

منبع خبر : سید محمد جواد عرفانفر

انتهای پیام/+