مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از مسابقه با بلژیک اتفاقات گذشته را برای همبازی‌‌هایش یادآوری کرد.

طارمی بعد از بازی با بلژیک به بازیکنان چه گفت؟

به گزارش آوای اقتصاد، به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی گروه G جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل تیم قدرتمند بلژیک به تساوی ارزشمندی دست یافت تا امیدهایش برای صعود از این گروه زنده بماند.

پس از این دیدار، فدراسیون فوتبال صحبت‌های انگیزشی مهدی طارمی، مهاجم باتجربه تیم ملی در رختکن پیش از بازی با بلژیک را منتشر کرد که بازخورد زیادی داشت. طارمی اما، پس از اینکه داور سوت پایان بازی با بلژیک را به صدا در آورد، همه بازیکنان را دور خودش جمع کرد تا صحبت‌های دیگری انجام دهد.

مهاجم تیم ملی ایران در بخشی از اظهارات خود به همبازی‌هایش گفت: الان همه به خاطر این بازی خوشحال هستیم، اما اتفاقی نیفتاده است. مهم این است که قدم سوم را در بازی با مصر محکم برداریم.

طارمی در ادامه گفت: جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا را به خاطر بیارید، بازی با ولز را بردیم ولی در دیدار آخر نتوانستیم امتیاز بگیریم و صعود کنیم. در جام ملت‌های آسیا هم به فینال نرسیدیم، بنابراین الان هم چیزی نشده است. بازی با بلژیک را فراموش کنید و به فکر بازی با مصر باشید، آنجا باید خودمان را نشان بدهیم.

انتهای پیام/+