به گزارش آوای اقتصاد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان در راستای نظارت بر روند خدماترسانی در بخشهای حساس درمانی و پیگیری مسائل حوزه سلامت، از بخش اعصاب و روان بیمارستان ضیایی اردکان بازدید کرد.
در جریان این بازدید، جلسهای تخصصی با حضور محمد زارعزاده رئیس بیمارستان ضیایی و زینب شفیعزاده مدیر داخلی این مرکز درمانی برگزار شد و مهمترین مسائل، چالشها و موانع موجود در ارائه خدمات به بیماران بخش اعصاب و روان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
فیاضفر، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان، در این نشست با تأکید بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب درمانی و رعایت حقوق بیماران، پس از استماع گزارش مسئولان بیمارستان، بر ضرورت رفع سریع مشکلات موجود و ارتقای سطح خدماترسانی در این بخش تأکید کرد.
وی با اشاره به جایگاه مهم سلامت روان در جامعه، اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت بیماران اعصاب و روان و فراهمسازی شرایط مناسب محیطی، درمانی و تجهیزاتی برای این بخش، از اولویتهای مورد توجه در حوزه نظارتی است و باید با همکاری دستگاههای مرتبط برای رفع کاستیها اقدام شود.
این بازدید با هدف پایش میدانی کیفیت خدمات درمانی، شناسایی مسائل موجود و تقویت هماهنگی و همافزایی میان دستگاههای اجرایی و نظارتی برای بهبود خدمات حوزه سلامت در شهرستان اردکان انجام شد.