بنادر ماهیگیری دولتی واگذار میشود
به گزارش آوای اقتصاد، به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد طاهری، مدیرکل دفتر توسعه و مدیریت بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران، از پیشرفت طرح نظارت بر واگذاری مدیریت بنادر ماهیگیری خبر داد و آن را اقدامی مؤثر در مسیر کوچکسازی دولت و افزایش بهرهوری عنوان کرد. وی افزود: طرح نظارت




