انتقال ۲ نفر از محکومان ایرانی از کشور هند پس از ۱۰ سال
به گزارش آوای اقتصاد و به نقل از خبر آنلاین ، سردار مجید کریمی در این باره اظهار کرد: برابر هماهنگیهای به عمل آمده با دستگاه قضائی کشور و در راستای همکاریهای فرابخشی فراجا، تعداد دو نفر از محکومان ایرانی که در کشور هند، در حال گذراندن دوره محکومیت خویش