برقراری ارتباط مستقیم مردم با مسئولان برق از طریق سامانه الکترونیکی
مهندس علی جم در ۱۳ آذرماه از طریق سامانه ۱۱۱ به مدت دو ساعت به مشکلات و درخواست‌های مردمی رسیدگی کرد.

برقراری ارتباط مستقیم مردم با مسئولان برق استان یزد از طریق سامانه الکترونیکی

به گزارش آوای اقتصاد، علی جم، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد، در تاریخ ۱۳ آذرماه به مدت دو ساعت از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت و شماره تماس ۱۱۱ به صورت مستقیم به درخواست‌ها، پیشنهادات، گزارش‌ها و مشکلات مردمی رسیدگی کرد.

در این گفت‌وگوها، موضوعاتی همچون توسعه و احداث شبکه‌های برق در برخی روستاهای شهرستان‌های مهریز، تفت و هرات، بهینه‌سازی خطوط و روشنایی معابر در مناطقی از مروست و شهرستان یزد، تامین انشعاب‌های جدید، شرایط نصب سامانه‌های خورشیدی و تسهیلات مرتبط با آن‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین، سامانه ارتباطی “سامد” (سامانه ارتباطی مردم و دولت) از طریق شماره تماس ۱۱۱ همچنان آماده دریافت مشکلات مردم است. علاوه بر آن، مرکز فوریت‌های برق نیز با شماره تماس ۱۲۱ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مشکلات برق است.

انتهای پیام/+