به گزارش آوای اقتصاد، علی جم، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد، در تاریخ ۱۳ آذرماه به مدت دو ساعت از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت و شماره تماس ۱۱۱ به صورت مستقیم به درخواستها، پیشنهادات، گزارشها و مشکلات مردمی رسیدگی کرد.
در این گفتوگوها، موضوعاتی همچون توسعه و احداث شبکههای برق در برخی روستاهای شهرستانهای مهریز، تفت و هرات، بهینهسازی خطوط و روشنایی معابر در مناطقی از مروست و شهرستان یزد، تامین انشعابهای جدید، شرایط نصب سامانههای خورشیدی و تسهیلات مرتبط با آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین، سامانه ارتباطی “سامد” (سامانه ارتباطی مردم و دولت) از طریق شماره تماس ۱۱۱ همچنان آماده دریافت مشکلات مردم است. علاوه بر آن، مرکز فوریتهای برق نیز با شماره تماس ۱۲۱ به صورت شبانهروزی آماده پاسخگویی به مشکلات برق است.