به گزارش آوای اقتصاد وی با قدردانی از تلاشهای خستگیناپذیر مدیران و فعالان روابط عمومی در سراسر کشور، تصریح کرد: «روابط عمومی، صرفاً واحدی اداری یا تشریفاتی نیست، بلکه نهادی راهبردی و تصمیمیار در تراز حاکمیتی است که میتواند نقشی تعیینکننده در تقویت سرمایه اجتماعی و ارتقای اعتماد عمومی ایفا نماید.»
دکتر دهشیری با تأکید بر ضرورت نگاه هوشمندانه به مناسبتها و رویدادها اظهار داشت: «مناسبتها اگر با درک عمیق و تدبیر نگریسته شوند، فرصتی مغتنم برای گذار از وضعیت موجود به افقهای مطلوب سازمانی خواهند بود.»
وی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را مجالی برای بازخوانی جایگاه بیبدیل این حوزه در تحقق اهداف و مأموریتهای سازمانی برشمرد و افزود: «در سازمان قضایی نیروهای مسلح، روابط عمومی نقشی دوگانه و حساس ایفا میکند؛ از یکسو، شفافسازی روندهای قضایی و از سوی دیگر، اعتمادسازی اجتماعی در مسیر تحقق عدالت.»
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد در ادامه از تدوین طرحی جامع برای تحول در حوزه ارتباطات این سازمان خبر داد و اظهار داشت: «با وجود تلاشهای قابلتقدیر فعالان این عرصه، چالشهایی همچون محدودیت درگاههای اطلاعرسانی، بهرهنبردن کافی از ظرفیتهای تولید محتوا و کمتوجهی برخی مدیران به قدرت فضای مجازی، مانع از تحقق کامل ظرفیتهای روابط عمومی گردیده است.»
وی با اشاره به اینکه امروز، فضای مجازی به میدان اصلی نبرد روایتها بدل شده، تأکید کرد: «عدم ورود هوشمند و هدفمند به این فضا، به معنای عقبماندگی در جنگ نرم است؛ جنگی که در آن روایت صحیح از عملکرد و فعالیتها میتواند ضامن بقا و ارتقای اعتماد عمومی باشد.»
در پایان، دکتر دهشیری از ارائه مکتوب «طرح جامع تحول ارتباطات» به مسئولان ذیربط خبر داد و بار دیگر از خدمات مخلصانه و تلاشهای اثرگذار فعالان حوزه روابط عمومی قدردانی نمود.
لازم به ذکر است روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد عنوان روابط عمومی برتر کشوری در سال ۱۴۰۳ را کسب نمود .