به گزارش آوای اقتصاد، به گزارش روز دوشنبه گروه علمی ایرنا از دانشگاه باقر العلوم (ع) محورهای رویداد محرم شامل ۹ مورد است که دریافت ایدههای خلاقانه تبلیغی معطوف به مسائل اجتماعی، خاطرهنگاری تبلیغی مبتنی بر نقش انسجام اجتماعی در مقاومت و پیروزی مقابل دشمن و تولید مستند در زمینه دغدغههای اجتماعی مردم در مواجهه با دشمن (توقع مردم از مسئولان، پیام مردم به دشمنان) برخی از این محورها به شمار میآید.
نماهنگهای کوتاه معطوف بر نقش انسجام اجتماعی در مقاومت و پیروزی در برابر دشمن، یادداشتهای تحلیلی با موضوع عوامل ایجاد و حفظ انسجام ملی، اینفوگرافی معطوف بر نقش انسجام اجتماعی در مقاومت و پیروزی در برابر دشمن، دلنوشته، شعر و متن ادبی با محوریت کارکرد اتحاد ملی در مواجهه با استکبار جهانی، بهرهگیری از هنرهای تجسمی در راستای گفتمانسازی در جهت ایجاد و حفظ اتحاد ملی در تحققبخشی به آرمانهای انقلاب اسلام و عکسهایی از محل تبلیغ و اقدامات انجام شده از دیگر محورهای رویداد محرم است.
دانشجویان و اعضای هیات علمی علاقهمند به شرکت در این رویداد فرهنگی مذهبی، تا هفته اول شهریورماه برای ارسال آثار خود فرصت دارند.