مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد از بروز شدن پرونده های هیأت نظارت خبر داد و گفت: رسیدگی به پرونده های این هیأت در سال گذشته نسبت مدت مشابه سال قبل از آن با رشد ۱۸۵ درصدی همراه بوده است.

رشد ۱۸۵ درصدی رسیدگی به پرونده های هیات نظارت استان یزد

به گزارش آوای اقتصاد مهدی اقبال، با تقدیر از همکاری دادگستری کل استان و قضات عضو هیئت نظارت اداره کل ثبت اسناد و املاک یزد، اظهار داشت: “با مختومه شدن پرونده‌های این هیئت در پایان سال ۱۴۰۳، تمام پرونده‌ها با اتخاذ تصمیمات لازم و رأی مربوطه، بروزرسانی شده‌اند.”

وی افزود: “با حضور مستمر قضات دادگستری و تلاش معاونین و کارشناسان اداره کل ثبت اسناد، امسال نیز پرونده‌های مربوط به هیئت نظارت استان یزد به موقع بررسی و پس از صدور رأی، مختومه خواهند شد.”

عضو هیئت نظارت اداره کل ثبت اسناد یزد با تقدیر ویژه از اعضای قضائی هیئت نظارت از جمله آقایان آیت‌اللهی و کریم‌زاده به خاطر تعامل مثبت و حضور مستمر در جلسات هیئت نظارت استان، مهمترین عامل موفقیت امسال این هیئت را همکاری سازنده دادگستری کل، عملکرد معاونین مربوطه، دبیر هیئت نظارت و کارشناسان اجرا و املاک و بازرسی اداره کل ثبت اسناد عنوان کرد.

اقبال خاطرنشان کرد: “در سال گذشته، ۸۲۵ پرونده توسط کارشناسان هیئت‌های نظارت بررسی و با رأی اعضای این هیئت، شامل مدیرکل ثبت اسناد و دو قاضی دادگستری کل، مختومه شده که نسبت به سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۸۵ درصد رشد داشته است.”

وی همچنین تأکید کرد که آرای صادره در این هیئت متقن و محکم بوده و با کمترین ایراد توسط شورای عالی ثبت کشور مواجه شده است. در پایان، اقبال اظهار امیدواری کرد که روند مختومه شدن، صدور آرا و بروزرسانی پرونده‌های هیئت نظارت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در سال ۱۴۰۴ نیز تداوم یابد.

 

منبع خبر : سید محمد جواد عرفانفر

انتهای پیام/+