مرگ دختر ۱۷ ساله بر اثر آنژیوگرافی
به گزارش آوای اقتصاد و به نقل از تسنیم، صبح امروز پرسنل انتظامات یک بیمارستان در شمال تهران مرگ مشکوک دختر جوانی را روی تخت بخش آنژیوگرافی این مرکز درمانی به پلیس گزارش کردند که با اعلام این خبر ماموران کلانتری ۱۴۵ ونک با دستور قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه