وزیر نیرو در آیین افتتاح واحد جدید نیروگاه ری: توسعه برق با اتکای کامل به توان داخلی، پاسخ قاطع به خرابکاریهای دشمن است
به گزارش آوای اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، عباس علیآبادی، ظهر امروز (دوشنبه) در جریان بازدید از نیروگاه ری، ضمن افتتاح رسمی یک واحد حرارتی ۴۲ مگاواتی با فناوری کاملاً بومی، از آغاز عملیات اجرایی یک واحد جدید در این مجموعه نیز خبر داد.