بیانیه بقاع متبرکه در محکومیت جنایات اسرائیل و هتک حرمت به ساحت ولایت فقیه
به گزارش آوای اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه در متن این بیانیه آمده است: بسم الله قاصم الجبارین و مبیر الظالمین ﴿ وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ﴾ سپاس به درگاه خداى بزرگ که ملّت ایران را از نعمت