خریداران شاهین: پول دادیم، خودرو نگرفتیم
به گزارش آوای اقتصاد به نقل از فارس دارندگان حوالۀ شاهین که ۲۵ ماه پیش در سامانۀ یکپارچه برای خرید خودروی دندهای G، CVT و شاهینپلاس ثبتنام کردهاند، نسبت به تأخیرهای طولانیمدت شرکت سایپا منتقد هستند. مشتریان گفتند سایپا علیرغم دریافت وجه کامل از مهر ۱۴۰۲، تاکنون خودروها را تحویل