وزیر نفت: هیچ جایگاهی حق ندارد اعلام کند کارت سوخت نیست
به گزارش آوای اقتصاد و به نقل از تسنیم ؛ جواد اوجی، وزیر نفت در خصوص کاهش تعداد کارتهای آزاد در جایگاههای سوخت اظهار داشت: یک تعدادی از کارتهای جایگاهها را محدود کردهایم. وزیر نفت خاطرنشان کرد: هیچ جایگاهی در کشور حق ندارد اعلام کند که کارت سوخت ندارد، چرا