سوء استفادههای کلان ؛ نتیجه تداوم تخصیص ارز حاصل از صادرات به موبایل
به گزارش آوای اقتصاد و به نقل از ایسنا، بعد از آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلا مقرر شد موبایلهای زیر ۳۰۰ دلار با ارز نیمایی، ۳۰۰ تا ۶۰۰ دلار با ارز تالار دوم مرکز مبادله و بالای ۶۰۰ دلار با ارز حاصل از صادرات خود وارد شود.