استراتژی‌های تایلند برای جذب گردشگران بیشتر
تایلند به دنبال پیشی گرفتن از سطوح گردشگری قبل از کووید است و دولت این کشور در حال همکاری با شرکت‌های مسافرتی به منظور راه‌اندازی کمپینی برای ترویج فرهنگ تایلندی و معرفی مقاصد کمتر شناخته‌شده می‌باشد.

استراتژی‌های تایلند برای جذب گردشگران بیشتر

به گزارش آوای اقتصاد; تایلند انتظار دارد که تعداد گردشگران خارجی‌اش در سال آینده به ۴۰ میلیون نفر برسد و با درخواست مقامات از شرکت‌ها برای جذب مسافران، رکوردی بالاتر از پیش از همه‌گیری را ثبت کند. دولت نخست وزیر پتانگ‌ترن شیناواترا هدف خود را برای ایجاد ۳.۴ تریلیون بات (۱۰۱ میلیارد دلار) درآمد گردشگری در سال آینده تعیین کرده است.

جیرایو هونگ سوب، مشاور نخست وزیر، به زودی کمپینی برای ترویج فرهنگ تایلندی و مقاصد کمتر شناخته‌شده گردشگری معرفی خواهد کرد. پس از آسیب‌های شدید ناشی از همه‌گیری کووید، تایلند به طور مداوم شاهد بهبود ورود گردشگران خارجی بوده و تا کنون در سال جاری حدود ۲۷ میلیون گردشگر از این کشور بازدید کرده‌اند، اگرچه همچنان در تلاش برای رسیدن به هدف ۳۶.۷ میلیونی دولت هستند.

آمارها نشان می‌دهد که ورود گردشگران از چین، بزرگترین منبع گردشگران به تایلند، هنوز تنها حدود ۶۵ درصد از سطوح قبل از همه‌گیری را به خود اختصاص داده است. بر اساس گزارش رویترز، تایلند در سال ۲۰۱۹ با ورود حدود ۴۰ میلیون گردشگر، درآمدی بی‌سابقه به میزان ۱.۹۱ تریلیون بات کسب کرد.

انتهای پیام/+