
هدف دولت از نرخ سوم بنزین، کنترل و رصد دقیق مصرف است
به گزارش آوای اقتصاد، محمدصادق مهرجو، کارشناس انرژی، در گفتوگو با خبرنگار مهر درباره سهنرخی شدن بنزین گفت: به نظر میرسد دوره فعلی، دورهای برای عادتدادن مردم به استفاده از کارت سوخت شخصی و مدیریت مصرف است. وی با اشاره به اینکه کارتهای سوخت جایگاهها قابلیت کنترل دقیق ندارند، خاطرنشان کرد: از




