چگونه آثار مخرب “پشت میزنشینی” را کاهش دهیم؟
آوای اقتصاد و به نقل از ایسنا ؛ سیده معصومه تقیزاده ، با بیان اینکه کم تحرکی عامل مهم اضافه وزن و چاقی است، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰، ۵۳.۳۸ درصد خوزستانیها افراد با فعالیت فیزیکی کم بودند. وی افزود: با توجه به اینکه میزان کم تحرکی در افراد شاغل