عملیات اسیدکاری ۱۶ حلقه چاه فازهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ پارس جنوبی آغاز شد
به گزارش آوای اقتصاد و به نقل از خبرگزاری ایرنا امیرفرزان فاضلیان گفت: در زمینه دستیابی به بالاترین ظرفیت تولید گاز از هر چاه و بهمنظور حفظ تولید صیانتی از میدان گازی پارس جنوبی، عملیات اسیدکاری ۱۶ حلقه چاه باقیمانده طرح توسعه فازهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ در هفته دولت آغاز خواهد