مترو
مهلت شرکت در مسابقه «ایستگاه دوست‌داشتنی» که با هدف دریافت بازخوردهای مسافران و ثبت تجربه‌های روزمره آنان از سفر با مترو طراحی شده است تا چهارم آبان ۱۴۰۴ تمدید شد.

شهروندان، ایستگاه دوست‌داشتنی مترو را انتخاب می‌کنند

به گزارش آوای اقتصاد، به نقل از ایسنا و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه؛ مهلت شرکت در مسابقه «ایستگاه دوست‌داشتنی» که با هدف دریافت بازخوردهای مسافران و ثبت تجربه‌های روزمره آنان از سفر با مترو طراحی شده است تا چهارم آبان ۱۴۰۴ تمدید شد.

در این مسابقه، شهروندان می‌توانند ایستگاهی را که بیشترین حس تعلق، رضایت و آرامش در آن‌ها ایجاد کرده است را معرفی کنند و دلایل انتخاب خود را نیز بیان کنند.

برگزاری چنین رویدادهایی فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر نیازها و انتظارات مسافران محسوب می‌شود و می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای کیفیت خدمات مترو در آینده باشد. چرا که نتایج این مشارکت به مدیران مترو کمک خواهد کرد تا با شناخت دقیق‌تر دیدگاه‌های شهروندان، مسیر بهبود خدمات و ایجاد تجربه‌ای بهتر از سفرهای روزانه را هموارتر سازند.

قرعه‌کشی مسابقه روز ۵ آبان، هم‌زمان با ولادت حضرت زینب (س) برگزار خواهد شد و به قید قرعه ۵۰ کارت‌بلیت مترو، هر یک به ارزش ۳۰۰ هزار تومان به برندگان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/+